Kim jesteśmy?

Polskie Linie Telefoniczne, to nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji z Klientem, wykorzystujące takie platformy komunikacji jak telefon, sms, e-mail i www. Nasze call/contact center, to 120 w pełni wyposażonych, odseparowanych i niezależnych stanowisk telemarketerskich, będących miejscem pracy dla blisko 350 Konsultantów, co sprawia że obsługa infolinii w PLT jest zawsze na najwyższym poziomie. Od 1998 roku, projektujemy kompleksowe rozwiązania wspierające sprzedaż i zarządzanie relacjami z Klientami, oparte na bezpośrednim kontakcie.

Jesteśmy polską firmą, specjalizującą się w tworzeniu systemów interaktywnej komunikacji z Klientami, dla firm wszystkich branż. Podobnie jak inne firmy z naszego otoczenia rynkowego, jesteśmy miejscem, gdzie outsoucuje się procesy biznesowe, wspomagane telemarketingowo. To, co nas jednak wyróżnia na tle konkurencji, to kompleksowe rozwiązania biznesowe FocusFinance, FocusPharma i FocusTelecom, będące unikalną wartością na rynku call/contact center. Są to, stworzone przez specjalistów PLT, specjalnie na potrzeby realizacji kampanii telemarketingowych narzędzia, stanowiące zintegrowany system działań trade-marketingowych i wizerunkowych, optymalizujące procesy komunikacji z grupami docelowymi naszych Klientów. Skala i zaawansowanie ww rozwiązań, stawia nas na czele firm, skoncentrowanych na obsłudze branż finansowej, farmaceutycznej i telekomunikacyjnej oraz realizujących badania rynkowe wspomagane komputerowo, z wykorzystaniem takich narzędzi, jak choćby serwisy ivr, czy specjalistyczne wywiady telefoniczne - badania CATI.

Jesteśmy pionierami w branży i liderami wśród zorientowanych na jakość call/contact center. Od 12 lat nasza obsługa infolinii z wielkim powodzeniem wykorzystuje marketing bezpośredni w działaniach naszych Klientów.

Partner strategiczny: