Telemarketing przychodzący

Innowacyjne, umiejętnie zaprojektowane i zarządzane infolinie, help deski, linie serwisowe i zgłoszeniowe, wykorzystywane przy planowaniu kampanii responsowych. Ich celem jest umożliwienie nawiązania interakcji przez odbiorców, dzięki wykorzystaniu takich platform komunikacji jak: telefon, sms, www, chat i e-mail.

Kompleksowa obsługa infolinii powiązana z kampaniami opartymi na telemarketingu przychodzącym, to przede wszystkim:

  • badanie efektywności mediów (ATL);
  • sprzedaż przez telefon;
  • umawianie spotkań handlowych;
  • informacja o ofercie/sieci dystrybucji;
  • tworzenie unikalnych baz danych;
  • automatyczne serwisy ivr;
  • obsługa reklamacji;
  • realizacja programów lojalnościowych;
  • przejmowanie nadwyżek połączeń;
  • back-up call center.

Jeśli chcecie Państwo poznać szczegółową ofertę dot. usług telemarketingowych, prosimy o kontakt bezpośredni z Dep. Handlowym: handlowy@plt.pl lub 022 566 85 04.