Focus Finance

System wyrafinowanych działań, oparty na analizie prowadzonych aktywności reklamowych i promocyjnych, optymalizujący procesy związane ze sprzedażą i obsługą Klienta za pośrednictwem contact center.

Obszary, w których nasi Klienci wykorzystują FocusFinance to, przede wszystkim:

  • badanie efektywności kampanii mediowych, polegające na analizie kontentu i ilości przekazu reklamowego, kierowanego do potencjalnych odbiorców oferty (tzw. kampanie typu direct response);
  • umawianie spotkań w oddziałach i placówkach Banków, poprzedzone wstępną selekcją potencjalnych Klientów, np. pod kątem zdolności kredytowej lub innego kryterium stanowiącego o możliwości skorzystania z oferty;
  • badania rynkowe, tj. badania CATI;
  • back-up call/contact center.
  • sprzedaż przez telefon i działania telemarketingowe wsparte przez najnowsze technologie, np. serwisy ivr;

Główne cechy rozwiązania:

  • obsługa infolinii w postaci blisko 20 wykwalifikowanych Konsultantów;
  • ponad 800.000 minut rozmów łącznie;
  • ponad 12.000 umówionych spotkań zakończonych przekazaniem biznesu o wartości kilkuset milionów PLN;
  • unikalne bazy danych, zweryfikowane pod kątem obecności grupy docelowej;
  • optymalne planowanie zakupu mediów;
  • dedykowana aplikacja CRM.



Jeśli chcecie Państwo poznać szczegółową ofertę dot. FocusFinance, prosimy o kontakt bezpośredni z Dep. Handlowym: handlowy@plt.pl lub 022 566 85 04.