Technologia

W PLT wykorzystywane są najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Między innymi, dzięki nim, Konsultanci PLT wykonują ponad milion minut rozmów miesięcznie – to m.in. obsługa infolinii, prowadzenie sprzedaży przez telefon, realizacja wywiadów poprzez badania CATI itp. Na system wspomagający pracę centrum telemarketingowego PLT, składa się wiele zintegrowanych aplikacji i systemów, wzajemnie między sobą współpracujących i wymieniających informacje, w tym m.in.:

  1. Centrala telefoniczna Alatel 4400 (lub gateway IP z Cisco CallManager'em w przypadku wykorzystania technologii IP);
  2. Systemy firmy Wind Telecom:
    • Contactis® ContactCenter;
    • Contactis® NaviVoice®;
    • Contactis® ReStore®. 
  3. Serwisy ivr i specjalne aplikacje realizujące ich funkcjonalność;
  4. Systemy operacyjne takie jak Windows 2003 Server oraz Windows XP Professional;
  5. System bazodanowy - SQL Server 2000 i inne.

Aby zapoznać się ze szczegółowym opisem wykorzystywanych rozwiązań technologicznych, pobierz plik.