Telemarketing

Obsługa infolinii w postaci telemarketingu, to jedno z tych narzędzi, które pozwala szybko i precyzyjnie, a zarazem bezpośrednio, dotrzeć do potencjalnych Klientów. Wykorzystywany w sposób przemyślany i rozważny, stanowi idealną platformę kontaktu z grupą docelową. Główną zaletą telemarketingu jest fakt, że efekty prowadzonych działań pojawiają się natychmiast - w czasie prowadzenia kampanii, a ew. zmiany koncepcji lub oferty, mogą być wprowadzane od razu. Ponadto, w PLT wykorzystujemy również innowacyjne metody zbierania informacji, takie jak choćby badania CATI, co jeszcze bardziej usprawnia cały system.

Telemarketing doskonale sprawdza się jako narzędzie trade-marketingowe lub element kampanii wizerunkowych. Wykorzystywany jest także, bardzo często, jako narzędzie poznawcze w badaniach rynku. Jest idealnym rozwiązaniem, by być "Coraz bliżej Twojego Klienta".


Jeśli chcecie Państwo poznać szczegółową ofertę dot. usług telemarketingowych, prosimy o kontakt bezpośredni z Dep. Handlowym: handlowy@plt.pl lub 022 566 85 04.